wtorek, 16 października 2018

Komódka ze storczykiem

Moja najnowsza praca - duża komódka na biżuterię.
Na wieczko wybrałam wyrazisty motyw storczyka, 
ale nie chciałam, żeby była zbyt przytłaczająca, 
więc zamiast pójść w ostre róże, czerwienie i pomarańcze zdecydowałam, 
 że wykonam ją w odcieniach beżu, kości słoniowej i kakao.
W ten sposób komódka jest bardziej stonowana, 
a główny motyw silnie kontrastuje z całością.
Zaczęłam od ciemniejszej farby, którą przemalowałam całą szkatułkę.
Następnie ranty i wybrane przeze mnie miejsca przetarłam świeczką,
i pokryłam pracę kilkoma warstwami jasnej farby.
Przy użyciu papieru ściernego odkryłam ciemniejszy kolor,
 tworząc klasyczne przetarcia.
Wilgotną ściereczką z odrobiną farby wykonałam delikatne cieniowania,
a przy użyciu szablonu zabudowałam tło delikatnymi, 
gdzieniegdzie powycieranymi kropeczkami.
Na koniec użyłam pasty modelującej i szablonu
do wykonania liściasto-kwiatowych, wypukłych motywów.
Nakleiłam storczyka i kilkukrotnie polakierowałam pracę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz